انتخابی جام جهانی| ورزشگاه میزبان لبنان از ایران مشخص شد

10:31 - 11 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۸۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فدراسیون فوتبال لبنان ورزشگاه میزبان بازی‌های خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را معرفی کرد.

- فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرد ورزشگاه «رفیق الحریری صیدا» برای میزبانی از بازی‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب کرده است.

تیم ملی لبنان یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌آید. بدین ترتیب شاگردان اسکوچیچ باید در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ برای بازی با لبنان در این ورزشگاه حضور پیدا کنند.

سوریه، عراق، امارات و کره جنوبی دیگر رقبای یوز‌های ایرانی در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شمار می‌آیند. اولین بازی تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها در تاریخ ۱۱ شهریور مقابل سوریه است.

نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۲ فدراسیون فوتبال از تیم‌های  راه یافته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ درخواست کرده تا تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر) ورزشگاه‌های میزبان خود یا ورزشگاه‌های بی طرف برای میزبانی از بازی‌های خود به دلیل شرایط اضطراری کرونا را معرفی کنند.

فیفا به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌توانند ورزشگاهی را به عنوان زمین بی طرف انتخاب کنند که این ورزشگاه در خاک همگروهش باشد.

دو فدراسیون سوریه و عراق به دلیل شرایط کرونایی در این کشور باید ورزشگاه‌های زمین بی طرف را برای میزبانی از مسابقات خود انتخاب کنند. با این روند ترتیب دو بازی ایران با عراق و سوریه در زمین بی طرف خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *